انجام 524 مورد بازدید نظارتی از مراکز اقامتی گیلان
نوشته شده توسط : احسانی
معاون گردشگری میراث فرهنگی گیلان خبر داد
انجام 524 مورد بازدید نظارتی از مراکز اقامتی گیلان

خبرگزاری فارس: معاون گردشگری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان از انجام 524 مورد بازدید نظارتی از مراکز اقامتی، پذیرایی و دفاتر خدمات مسافرتی این استان خبر داد.

خبرگزاری فارس: انجام 524 مورد بازدید نظارتی از مراکز اقامتی گیلان

 

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، فردین پورهادی ظهر امروز در جریان بازدید از یک مرکز اقامتی این شهرستان انجام بازدیدهای نظارتی را در ایام نوروز به صورت مستمر عنوان کرد.

وی اظهار داشت: از 25 اسفند که آغاز فعالیت ستاد نوروزی در استان بود تا چهارم فروردین تعداد 524 مورد بازدید از مراکز اقامتی، پذیرایی و دفاتر خدمات مسافرتی استان صورت گرفته است.

این مسئول، با بیان اینکه بازدیدهای مذکور منجر به صدور 68 مورد تذکر، 29 مورد اخطار کتبی و 15 مورد تشویق شده است، تصریح کرد: در بازدید از دفاتر خدمات مسافرتی استان شش مورد تذکر و دو مورد اخطار کتبی داده شد.

وی، تداوم و استمرار این نوع نظارت‌ها را در ارتقای سطح رضایتمندی گردشگران و افزایش خدمات گردشگری تاثیرگذار دانست.

پورهادی با اشاره به اینکه به شکایات مسافران نوروزی استان در کوتاه‌ترین زمان ممکن رسیدگی و پاسخ داده می‌شود، خاطرنشان کرد: مسافران ورودی به گیلان در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند با شماره تلفن 7732067 –0131 به صورت شبانه‌روزی تماس بگیرند.

وی، همچنین از افزایش ورودی مسافران نوروزی به شهرک تاریخی ماسوله خبر داد و اذعان داشت: تا پایان روز چهارم فروردین تعداد 52 هزار و 681 نفر از شهر تاریخی ماسوله بازدید به عمل آوردند.

این مسئول افزود: شهرک تاریخی ماسوله در 60 کیلومتری رشت و 35 کیلومتری فومن قرار دارد و دارا بودن جاذبه‌های طبیعی و تاریخی کم‌نظیر تنها شهرک تاریخی زنده کشور محسوب می‌شود که به طور کامل در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.

به گفته وی، شهرک تاریخی ماسوله بیش از 240 اثر و بنای ثبتی دارد و سالانه مورد استقبال بی نظیر گردشگران داخلی و خارجی قرار می‌گیرد.

 





:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: